Het CopyKompas

 

Vaar je eigen route in een tsunami van coaches die allemaal hetzelfde zeggen en kom dichter bij jouw unieke boodschap

Welkom in de wereld van het ondernemen. Waar de zee oneindig groot is, maar toch iedereen in dezelfde kleine en overbevolkte baai vaart. Waar iedereen met hetzelfde materiaal vist, iedereen hetzelfde zegt en belooft.

Het is een wereld die je doet geloven dat je enkel kans hebt om succesvol te zijn als je het vaarwater van anderen volgt. Als je zegt wat anderen zeggen. Dezelfde woorden gebruikt. Dezelfde beloftes maakt. Maar het tegendeel is waar.

En eigenlijk weet je dat wel.

Je wéét dat je jouw eigen geluid moet laten horen.

Dat je op een of andere manier je eigen route moet varen.

Maar je bent bang om jouw weg niet te vinden, dus blijf je veilig in dezelfde baai varen. Hetzelfde zeggen. Hetzelfde doen.

Laat me jou dit zeggen: jouw mogelijkheden zijn eindeloos. Maar je hebt zo hard ingezoomd op jouw schatkaart en ziet er maar een klein stukje van. Ik help je om weer uit te zoomen. Laat je de hele schatkaart zien. Ik toon je waar jouw X op de schatkaart is, waar je jouw goud vindt.

Voor de coach die:

  • de artiest is in haar bedrijf. De kapitein van haar schip.
  • zelf al voelt dat ze meer te zeggen heeft dan ze nu vertelt. Die weet dat ze er niet komt met het delen van dezelfde tips als iedereen
  • weet dat haar boodschap te algemeen is, te makkelijk. Het is een boodschap die elke concullega deelt. Die diepte mist en te veel aan het wateroppervlak blijft. Die jou allesbehalve uniek of onderscheidend maakt.
  • haar weg kent op Instagram en al eens een afbeelding in elkaar knutselt op Canva, maar in de wilde zee van het online ondernemen nog op zoek is naar haar eigen plekje, haar eigen route, haar eigen geluid, haar goud
  • vastzit in de strak omlijnde box van haar sector, zo graag hieruit wil breken en wil afwijken van de norm, maar niet weet hoe.
  • er in stilte van droomt om op een andere plek te staan dan waar ze nu staat. Die de zichzelf groter wil zien, maar niet weet hoe.
  • het anders wil doen. Die niet vergeleken wil worden met haar collega’s die allemaal hetzelfde doen en zeggen, die in een oneindig grote oceaan allemaal in dezelfde kleine baai vissen.
  • niet meer vergeleken wil worden op basis van prijs, maar op basis van de unieke expertise die ze in haar schatkist heeft zitten.
  • niet gewoon geld wil cashen, maar die vanuit een diepere reden onderneemt (ook al is het nog niet duidelijk voor jou wat die diepere reden nu net is, maar je voelt aan alles in je lijf dat die er wél is).
Voor die coach is er:

het COPYKOMPAS

Het CopyKompas is een persoonlijke schatkaart die je naar jouw grote, gouden X leidt. Het toont je welke gevaren er nu voor jou onder het wateroppervlak schuilen en hoe je hierrond kan navigeren.

Met andere woorden, ik let op:

      • hoe je overkomt op social media en of dit matcht met wat jij wil laten zien,
      • hoe de boodschap die je nu vertelt op je website zich laat vertalen door jouw droomklant,
      • of de positie die je nu inneemt overeenkomt met de positie die ik voor je zie,
      • of je droomklant warm wordt van de woorden die je gebruikt,
      • of de boodschap die je hebt, zich als een rode draad doorheen al jouw online kanalen beweegt,
      • wat er nog beter kan of nog niet goed gaat en leg ook alternatieven op tafel.

In het CopyKompas zie ik jou groter dan je jezelf ziet. Ik zie hoe groot de oceanen zijn die jij kan bevaren én temmen. Ik geef je een kijkje op de route die nog voor jou openligt, op welk eiland jij mag stranden en je vlag mag neerplanten.

Heel concreet krijg je antwoord op vragen als:

      • Vertel ik mijn echte verhaal – het verhaal dat ertoe doet – of blijf ik aan het wateroppervlak en mis ik diepte?
      • Waar ben je nog niet consistent in je boodschap? Waar zorg je nog voor verwarring met je communicatie?
      • Wat is er nog allemaal mogelijk voor mij in de positie die je nu pakt en in de klanten die je aantrekt?
      • Kan ik mijn boodschap beter overbrengen?
      • Kan ik mijn aanbod beter laten aansluiten bij mijn gedroomde droomklant?
      • Welk potentieel laat ik momenteel nog onbenut?

Wat krijg je?

  • Reflectievragen die al een serieus vuur doen branden binnen in jezelf. (Pas op dat je je vingers niet brandt!) Aan de hand van jouw antwoorden ga ik aan de slag.

  • Een persoonlijk document, jouw schatkaart, met daarin de grote dikke X waaronder jouw schatkist vol goud verborgen ligt en antwoord op vragen als:
      • Vertel ik mijn echte verhaal – het verhaal dat ertoe doet – of blijf ik aan het wateroppervlak en mis ik diepte?
      • Waar ben je nog niet consistent in je boodschap? Waar zorg je nog voor verwarring met je communicatie?
      • Wat is er nog allemaal mogelijk voor mij in de positie die je nu pakt en in de klanten die je aantrekt?
      • Kan ik mijn boodschap beter overbrengen?
      • Kan ik mijn aanbod beter laten aansluiten bij mijn gedroomde droomklant?
      • Welk potentieel laat ik momenteel nog onbenut?

Investering

Jouw investering is 97 euro (exclusief btw).

Afbeelding van Michelle Korthout - eigenaar van Mims en Content // mimsencontent.be

Anderen gingen je voor:

Michelle deed een scan voor mijn onderneming en haalde al snel mijn pijnpunten naar boven. Ik vond het eigenlijk best hallucinant hoe ze meteen en ook diepgaand wist wat er misging.

Ze stopte niet bij de negatieve punten, maar legde meteen ook wat alternatieven op tafel. Het creatieve aspect, het doordenken en het kort op de bal spelen vormden voor mij een echte meerwaarde. Indien je nog twijfelt, kan ik volmondig aanraden: gewoon doen! Je zal zien dat het de investering waard is.

Karo Vos

Karo's Content

Michelle is een vriendelijke, behulpzame, schitterende parel die de (startende) ondernemer professioneel begeleidt bij de uitwerking van de communicatie van je bedrijf en het contact dat je legt met je bedrijf naar de buitenwereld toe.

Dankzij het CopyKompas wist ik direct waar ik stond. Er werd heel goed de vinger gelegd op de sterke punten & de werkpunten die ik nog had. Je krijgt een mooi overzicht, zodat jij onmiddellijk weet waar je jouw communicatie nog kan verbeteren om de ideale klanten voor jouw bedrijf aan te trekken.

Veerle Verstappen

Happy Moments for You

Ik had met Michelle een super inspirerend gesprek naar aanleiding van het CopyKompas dat ze voor mij gemaakt had.

Ik ben tot inzichten gekomen waar ik zelf nooit aan zou gedacht hebben. Michelle loopt over van inspiratie en laat je naar jezelf kijken op een manier waar je zelf niet zou opkomen. Absoluut de investering waard!!!

Tanja Wensink

Preventionista

Ik vind het heel belangrijk om authentiek mezelf te zijn, en op een persoonlijke manier in verbinding te gaan met mijn cliënten.

Het CopyKompas heeft me hier heel hard bij geholpen! Michelle kijkt op een frisse, nieuwe manier naar je communicatie, en vertelt je eerlijk en rechtuit wat er beter kan.

Tijdens het gesprek na de scan kreeg ik bovendien superveel energie van haar enthousiasme en creatieve ideeën. Ik heb me meteen ingeschreven voor een vervolgtraject!

Echt een hele dikke aanrader dus!

Silke Desaever

Diëtiste Silke Desaever

Toen ik het CopyKompas aanvroeg bij Michelle dacht ik eigenlijk dat ik mijn verhaal wel al redelijk goed kende. Ik had al veel werk gestoken in de ‘Over Mezelf’-pagina op mijn website. Maar, ik was mis.

Michelle’s invalshoek om naar mijn zaak te kijken was volledig verschillend van alle andere coaching die ik tot nu toe gehad heb. Ze wou niet alleen mijn bedrijf beter maken, maar wou er vooral voor zorgen dat mijn bedrijf nog beter bij mij ging passen. Zij herkende waar ik me specifiek in kon onderscheiden in mijn sector en suggereerde dan ook om daarop in te zetten. Mind blown. Na al die maanden zoeken vond zij zomaar eventjes de focus voor mijn zaak. Ze hielp me ook om deze focus verwoord te krijgen. Ik ben direct aan de slag gegaan om dit te implementeren, want het was gewoon te waardevol om het aan de kant te laten liggen. Ik heb nog een hele weg af te leggen maar heb nu alvast mijn focus, en de woorden die daar bij passen gevonden!

Selien Van den Berghe

Bergen Interieur

Hoe werkt het CopyKompas?

%

u

Besteld en betaald? Dan krijg je een aantal reflectievragen in je mailbox. Je antwoorden hierop geven me meer inzicht in wie jij bent en wat je doet.

%

U

Eens ik via e-mail jouw antwoorden heb ontvangen, duik ik diep in jouw online communicatie (social media en website).

%

Ik giet mijn bevindingen in een digitaal rapport en zorg ervoor dat dit weer netjes in je mailbox belandt.