Next Level Copywriting

 

Creëer een wachtlijst met de leukste droomklanten dankzij teksten waar jouw unieke eigenheid vanaf druipt. 

34 gigabytes,

of 100.000 woorden.

Zo veel informatie verwerkt jouw droomklant élke dag – in haar vrije tijd alleen al. Het meeste hiervan laat ze al snel aan zich voorbij gaan. Geen tijd voor. Slechts een mini-deeltje krijgt haar onverdeelde aandacht.

Jíj wilt dat mini-deeltje onverdeelde aandacht. De ogen van jouw droomklant gefixeerd op jouw copy, en alleen jouw copy.

Dat vraagt om een andere manier van schrijven.
Dat vraagt om originaliteit, eigenheid, pit, sass.
Het op jouw manier doen.

Teksten die alleen van jouw hand kunnen komen. Die doordrenkt zijn van jouw persoonlijkheid. Kwetsbaarheid tonen. Diepte.

Zodat je een diepe verbinding met je droomklant kan opbouwen – dieper dan de diepste zee.

Zodat je niet gewoon de beste keuze bent, maar de enige keuze.

Jij doet het goed. Jouw bedrijf doet het goed. En dat weet je zelf ook, dus je hebt mij niet nodig om die pluimen in jouw derrière te steken.

Jouw eerste stappen in de wereld van het ondernemen liggen al even achter jou. Ondertussen heb je met mooie klanten mogen samenwerken, weten mensen waarvoor ze bij jou terechtkunnen. En jouw omzet… die zit zo snor als een snor tijdens Movember.

You’ve got things going for you. Maar voel je het kriebelen? Kriebelen om meer?

Je gaat dan ook een grote stap nemen, of hebt die al gezet.
Een hooggeprijsd aanbod. Daar ga jij voor.

Basic copy ain’t gonna cut it anymore.
Om meer te krijgen moet je meer geven. Meer van jezelf. Copy die niet beleefd komt aankloppen, maar met de deur in huis valt. Copy die zegt ‘hier ben ik, dit ben ik’. Copy met pit en vol eigenheid. Copy die alleen jij geschreven kan heb.

En schrijven kan je, dat zie ik. Je doet het nog graag, ook. Maar je weet dat het nog beter kan. Nog scherper. Nog wat extra je ne sais quoi.

Zodat je erboven uitsteekt in een tijd waarin we overspoeld worden door een tsunami aan coaches.
Zodat je niet gewoon de beste keuze bent, maar de énige keuze in het hoofd van je droomklant.

Jij krijgt vaak te horen dat je niet de enige coach bent. Lang niet de enige coach die doet wat jij doet. En dat kan soms in je hoofd gaan zitten. Want doe jij net hetzelfde als alle anderen? Nee. Jij doet het op jóúw manier. Anders. Alleen kan je nog niet de vinger leggen op die eigenheid.

Je schrijft leuke teksten, maar er ontbreekt nog iets. Want hoewel jij one of a kind bent, lijkt het je niet te lukken om die x-factor in woorden om te zetten.

En dan zie je hier en daar een droomklant kiezen voor een concurrent. Frustrerend, want je weet dat je hen zo goed zou kunnen helpen, naar the next level brengen.

Ik zie dat jij next level bent, vol eigenheid.

In je teksten… zie ik dit nog niet terug. Ik wil meer van jou. Meer van jou in elk woord, in elk goedgeplaatst leesteken. Jouw eigenheid wil ik van mijn scherm zien af spatten. Het rebelse kantje scherpte voelen afgeven. De verborgen parels. Een verleidingsdans met je droomklant, op het ritme van je toetsenbord.

Ik wil lezen wat ik tussen de regels door al voel, maar jouw droomklant nog niet ziet.

How do we make it happen?

We babbelen. Enfin, jij babbelt heel veel en ik luister aandachtig. Hier en daar stel ik een rake vraag om dieper te duiken. Ik ben jouw spiegel en weerkaats de verborgen copy-parels op een dienblad aan je terug. De thema’s en invalshoeken die voor jou zo vanzelfsprekend zijn dat je ze links laat liggen, maar waar jouw droomklant van gaat stuiteren.

“Hier moet je over schrijven.”

Jij gaat schrijven. Met de pen of het toetsenbord, mag je helemaal zelf kiezen. Zo flexibel ben ik wel.

En dan maken we ‘m perfect, die tekst van jou. Aanscherpen, vertelperspectief, storytelling en een stevige draai van de pepermolen – pit dus.

We gaan er in ieder geval niet zomaar een eigen sausje overheen gooien. Nee, we maken een nieuw recept. Laten de bekende kaders achterwege. Geen cliché-teksten. Daarmee ga je je doel niet bereiken.

Next Level Copywriting

Met een (over)dosis eigenheid, resultaat en lol.
  • Niet meer zuchtend en puffend op zoek gaan naar een zeldzaam druppeltje inspiratie, maar intappen op een onuitputtelijke bron van eigenzinnige copy.

  • Geen lege likes, maar echte klanten.

  • Een regelmatige schop onder je kont. Schrijven zul je doen. Goud-opleverende woorden zul je schrijven.

  • Jouw schrijfvaardigheid naar the next level tillen. Net zoals jouw business.

Mims, dat ben ik.

Al staat er op mijn identiteitskaart ‘Michelle’. Maar ik reageer op beide, dus je mag kiezen.

Ik ben altijd al fan geweest van taal. Stond steeds als een groupie op de eerste rij te supporteren. Schrijven kwam dan ook als vanzelf bij mij. Ik had een vlotte, vlijtige en verrassende pen.

Tot ik rechten ging studeren en dat uit mij geperst werd. Zakelijk schrijven werd de norm. Werd mijn default setting.

En die default setting nam ik mee naar mijn leven als ondernemer. Ik schreef ‘zoals het hoort’. Maakte content ‘zoals het hoort’, met een contentplanning vol tips. Tot het mijn strot uit kwam.

Schrijven werd een moetje. En steeds lastiger.

Tot ik begon terug te denken aan al die jaren waarin ik schrijven op een creatieve manier inzette. Zoals toen ik blogde over mijn ziekte, om aan mijn omgeving duidelijk te maken hoe het echt met mij ging. Of zoals toen ik recensies schreef voor mijn eigen blog en voor Libelle online.

Ik schreef toen om een connectie te maken.
Om te inspireren.
Om een standpunt in te nemen.
Om te verbinden.

Ik besloot om ‘hoe het hoort’ los te laten in mijn bedrijf. Los te laten in mijn copy. En om meer van mijn creativiteit toe te laten.

Next Level Copywriting

de verborgen schat in jouw business
  • Ontdek hoe je op zoek gaat naar jouw onuitputtelijke bron met gouden copy-inspiratie;
  • Vind jouw woorden. De woorden die duidelijk maken wie jij bent en wat jij doet. Die ervoor zorgen dat jouw droomklant je teksten in een ellenlange line-up zonder twijfel eruit pikt;
  • Leer schrijven met impact, zodat jouw teksten niet enkel gelezen worden maar hun echo nog dagenlang nazindert in het hoofd van jouw droomklant;
  • Leer hoe je nog meer van jezelf en je eigenheid in je teksten verwerkt, zodat niemand je nog over het hoofd kan zien;
  • Ontdek wat jouw droomklant wil horen van jou en wat zij nodig heeft om aan jouw prachtige lippen te blijven hangen.

Heb je er zin in gekregen?
Leuk, ik ook!

Laten we in gesprek gaan. Kijken of we een match zijn.

Ook als je twijfelt of nu het moment is om aan de slag te gaan (al is er geen beter moment dan nu), raad ik je aan om een gesprek in te plannen.

De ruimte in mijn agenda is beperkt en als er een match is, kunnen we de start van je traject inplannen en hou ik een plekje voor jou vrij.

Disclaimer: Next Level Copywriting is niet voor iedereen.

En ik ben er ook niet voor iedereen.
  • Wel voor de coach die het online ondernemen al onder de knie heeft. Sterker nog; je hebt online al een mooi publiek en bent klaar om de verbinding ermee te verdiepen.
  • Een powervrouw, da’s overduidelijk en dekt zelfs de lading niet. Jij weet dat wat jij te bieden hebt werkt. Dat blijkt uit de mooie klanten die je al blij hebt mogen maken.
  • Jij schrijft graag. Of deed het toch graag, voor het een ‘moetje’ werd en de inspiratiebron opdroogde door het geven van generieke tips die je overal leest. In ieder geval wil je er terug mee aan de slag, er het plezier opnieuw in vinden – en de resultaten.
  • Je bent niet bang om toe te geven dat je goed geld wilt verdienen, maar tegelijkertijd gaat het ook om meer voor jou. Een visie, dat heb jij. Een mening over de dingen. Je staat ergens voor.

  • En je hebt iets te veranderen voor jouw klanten. Dat wil je duidelijk maken. En iedereen mag het weten. Dus laten we dat in goud omzetten. In gouden woorden. Jouw woorden.

Hoe gaan we dat praktisch doen?

Je bent er ondertussen helemaal warm van geworden. Het vuurtje in jou is aan het oplaaien. Nu wil je nog weten hoe dat er praktisch aan toe gaat.

6 maanden gaan we samen aan de slag. 
And it’s just me and you, baby. 1-op-1.

    • We meeten elkaar een eerste keer face-to-face om te gaan diepzeeduiken (figuurlijk toch) in wie jij bent. De diepere lagen. Die leggen we bloot.
    • Verder gaan we online aan de slag. Via ons beeldscherm zien we elkaar give or take elke 2 weken (af en toe wat ruimte voor een weekje vakantie – 9 calls in totaal).

    • In die calls begeleid ik je in wat je te schrijven hebt en hoe je het schrijft. Wat willen jouw klanten van je horen? Wat heb jij te vertellen? Welke woorden mag jij claimen? 

    • En ik wil jouw teksten zien. Tot in detail pluis ik ze uit. Wat kan er sterker? Duidelijker? Met welk vertelperspectief komt je boodschap volledig tot z’n recht? Zit er genoeg van jou in, of moeten we het recept nog een keer herbekijken? 

Ga jij voor Next Level Copywriting?

Plan een gesprek in en dan bekijken we of dit traject voor jou is.

Afbeelding van Michelle Korthout - eigenaar van Mims en Content // mimsencontent.be