Het Story Kompas

Word niet de beste keuze,
maar de enige keuze.

Hé jij, ik zie jou.

Het was geen makkelijke zoektocht, maar uiteindelijk heb ik een vorm van marketing gevonden die wel bij mij past. Een zachtere, natuurlijke manier.

Een manier waarbij je meer inzet op inspiratie en connectie, waar je werkt met een langetermijnvisie, en werkt aan langetermijnrelaties. Waar je volgers klanten worden, en uiteindelijk fans, omdat je op een dieper niveau met hen in verbinding gaat.

Om zo’n diepe connectie met mijn volgers/klanten te bereiken, moest ik meer inzetten op mijn verhaal; laten zien wie ik ben, waar ik vandaan kom en waar ik naartoe ga, waar ik in geloof en waarop ik wil inzetten.

Eindelijk kon ik mezelf laten zien, de echte Michelle, de volledige Michelle.

En dat is net zo goed marketing, maar dan zonder die vieze, bittere bijsmaak die ik vroeger in mijn mond proefde en onmogelijk van me af kon schudden.

Destined for greatness

Destined for greatness

Destined for greatness

Je vertelt een verhaal, maar vertel je het hele verhaal?

Het verhaal dat dieper gaat dan de oppervlakte?

Het verhaal waarmee je jouw spreekwoordelijke kledingstukken uittrekt en jezelf blootgeeft?

Het verhaal dat je klamme handjes geeft als je eraan denkt om het te delen, maar waarvan je weet dat jouw droomklant het moet horen?

Het verhaal dat schreeuwt om bevrijd te worden?

Het verhaal dat jouw droomklant tot in het diepst van haar zijn zal raken? Dat haar tot onbedwingbare actie beweegt? Dat haar onzichtbaar aan jou ketent, met jou verbindt?

Laat me je een geheim vertellen:

Het was geen makkelijke zoektocht, maar uiteindelijk heb ik een vorm van marketing gevonden die wel bij mij past. Een zachtere, natuurlijke manier.

Een manier waarbij je meer inzet op inspiratie en connectie, waar je werkt met een langetermijnvisie, en werkt aan langetermijnrelaties. Waar je volgers klanten worden, en uiteindelijk fans, omdat je op een dieper niveau met hen in verbinding gaat.

Om zo’n diepe connectie met mijn volgers/klanten te bereiken, moest ik meer inzetten op mijn verhaal; laten zien wie ik ben, waar ik vandaan kom en waar ik naartoe ga, waar ik in geloof en waarop ik wil inzetten.

Eindelijk kon ik mezelf laten zien, de echte Michelle, de volledige Michelle.

En dat is net zo goed marketing, maar dan zonder die vieze, bittere bijsmaak die ik vroeger in mijn mond proefde en onmogelijk van me af kon schudden.

Het verhaal dat verteld wil worden, zit al in je.

Het verhaal dat verteld wil worden, zit al in je.

Het verhaal dat verteld wil worden, zit al in je.

Het Story Kompas

In het Story Kompas krijg je antwoord op vragen als:

  • Vertel ik mijn echte verhaal – het verhaal dat ertoe doet – of blijf ik aan het wateroppervlak en mis ik diepte?

 

  • Waar ben ik nog niet consistent in mijn boodschap? Waar zorg ik nog voor verwarring met mijn communicatie?

 

  • Wat is er nog allemaal mogelijk voor mij in de positie die ik nu pak en in de klanten die ik aantrekt?

 

  • Kan ik mijn boodschap beter overbrengen?

 

  • Kan ik mijn aanbod beter laten aansluiten bij mijn gedroomde droomklant?

 

  • Welk potentieel laat ik momenteel nog onbenut?

Met het Story Kompas in handen weet jij:

  • hoe je overkomt op social media en of dit matcht met wat jij wil laten zien,

 

  • of je droomklant warm wordt van de woorden die je gebruikt,

 

  • of de boodschap die je hebt, zich als een rode draad doorheen al jouw online kanalen beweegt,

 

  • of je voldoende van jouw echte verhaal vertelt om ervoor te zorgen dat je je onderscheidt in deze tsunami aan coaches

 

  • wat er nog beter kan – en is jouw vlammetje aangewakkerd om dit aan te pakken.

Het Story Kompas is niet voor iedereen. Maar wel voor jou als:

  • je coach bent. Businesscoach, lifecoach en alles wat daarbij hoort

 

  • je de artiest bent in jouw bedrijf. De kapitein van jouw schip.

 

  • je zelf al voelt dat je meer te zeggen hebt dan je nu vertelt. Je weet dat je er niet komt met het delen van dezelfde tips als iedereen en wil hier dan ook van afwijken.

 

  • je met jouw onderneming niet meer in de startblokken staat, maar je klaar voelt om je eigen plekje, je eigen route, je eigen geluid, jouw goud nog meer te gaan claimen.

 

  • je er in stilte van droomt om op een andere plek te staan dan waar je nu staat. Jij bent klaar om te groeien en weet dat copy en messaging je daarbij zal helpen.

 

  • je het anders wil doen. Jij wil niet vergeleken worden met je collega’s die allemaal hetzelfde doen en zeggen, die in een oneindig grote oceaan allemaal in dezelfde kleine baai vissen.

 

  • je niet meer vergeleken wil worden op basis van prijs, maar op basis van de unieke expertise die je in jouw schatkist hebt zitten.

Wat krijg je?

  • Reflectievragen die al een serieus vuur doen branden binnen in jezelf. (Pas op dat je je vingers niet brandt!) Aan de hand van jouw antwoorden ga ik aan de slag.
  • Een persoonlijk document, jouw schatkaart, met daarin de grote dikke X waaronder jouw schatkist vol goud verborgen ligt en antwoord op vragen als:
      • Vertel ik mijn echte verhaal – het verhaal dat ertoe doet – of blijf ik aan het wateroppervlak en mis ik diepte?
      • Waar ben ik nog niet consistent in mijn boodschap? Waar zorg ik nog voor verwarring met mijn communicatie?
      • Wat is er nog allemaal mogelijk voor mij in de positie die ik nu pak en in de klanten die ik aantrekt
      • Kan ik mijn aanbod beter laten aansluiten bij mijn gedroomde droomklant
      • Kan ik mijn boodschap beter overbrengen?
      • Welk potentieel laat ik momenteel nog onbenut?

Investering

Jouw investering is 147 euro (exclusief btw).

Afbeelding van Michelle Korthout - eigenaar van Mims en Content // mimsencontent.be

Anderen gingen je voor:

Michelle deed een scan voor mijn onderneming en haalde al snel mijn pijnpunten naar boven. Ik vond het eigenlijk best hallucinant hoe ze meteen en ook diepgaand wist wat er misging.

Ze stopte niet bij de negatieve punten, maar legde meteen ook wat alternatieven op tafel. Het creatieve aspect, het doordenken en het kort op de bal spelen vormden voor mij een echte meerwaarde. Indien je nog twijfelt, kan ik volmondig aanraden: gewoon doen! Je zal zien dat het de investering waard is.

Karo Vos

Karo's Content

Michelle is een vriendelijke, behulpzame, schitterende parel die de (startende) ondernemer professioneel begeleidt bij de uitwerking van de communicatie van je bedrijf en het contact dat je legt met je bedrijf naar de buitenwereld toe.

Dankzij het Story Kompas wist ik direct waar ik stond. Er werd heel goed de vinger gelegd op de sterke punten & de werkpunten die ik nog had. Je krijgt een mooi overzicht, zodat jij onmiddellijk weet waar je jouw communicatie nog kan verbeteren om de ideale klanten voor jouw bedrijf aan te trekken.

Veerle Verstappen

Happy Moments for You

Ik had met Michelle een super inspirerend gesprek naar aanleiding van het Story Kompas dat ze voor mij gemaakt had.

Ik ben tot inzichten gekomen waar ik zelf nooit aan zou gedacht hebben. Michelle loopt over van inspiratie en laat je naar jezelf kijken op een manier waar je zelf niet zou opkomen. Absoluut de investering waard!!!

Tanja Wensink

Preventionista

Ik vind het heel belangrijk om authentiek mezelf te zijn, en op een persoonlijke manier in verbinding te gaan met mijn cliënten.

Het Story Kompas heeft me hier heel hard bij geholpen! Michelle kijkt op een frisse, nieuwe manier naar je communicatie, en vertelt je eerlijk en rechtuit wat er beter kan.

Tijdens het gesprek na de scan kreeg ik bovendien superveel energie van haar enthousiasme en creatieve ideeën. Ik heb me meteen ingeschreven voor een vervolgtraject!

Echt een hele dikke aanrader dus!

Silke Desaever

Diëtiste Silke Desaever

Toen ik het Story Kompas aanvroeg bij Michelle dacht ik eigenlijk dat ik mijn verhaal wel al redelijk goed kende. Ik had al veel werk gestoken in de ‘Over Mezelf’-pagina op mijn website. Maar, ik was mis.

Michelle’s invalshoek om naar mijn zaak te kijken was volledig verschillend van alle andere coaching die ik tot nu toe gehad heb. Ze wou niet alleen mijn bedrijf beter maken, maar wou er vooral voor zorgen dat mijn bedrijf nog beter bij mij ging passen. Zij herkende waar ik me specifiek in kon onderscheiden in mijn sector en suggereerde dan ook om daarop in te zetten. Mind blown. Na al die maanden zoeken vond zij zomaar eventjes de focus voor mijn zaak. Ze hielp me ook om deze focus verwoord te krijgen. Ik ben direct aan de slag gegaan om dit te implementeren, want het was gewoon te waardevol om het aan de kant te laten liggen. Ik heb nog een hele weg af te leggen maar heb nu alvast mijn focus, en de woorden die daar bij passen gevonden!

Selien Van den Berghe

Bergen Interieur

Hoe werkt het Story Kompas?

%

u

Besteld en betaald? Dan krijg je een aantal reflectievragen in je mailbox. Je antwoorden hierop geven me meer inzicht in wie jij bent en wat je doet.

%

U

Eens ik via e-mail jouw antwoorden heb ontvangen, duik ik diep in jouw online communicatie (social media en website).

%

Ik giet mijn bevindingen in een digitaal rapport en zorg ervoor dat dit weer netjes in je mailbox belandt.

Veelgestelde vragen

Ik ben geen coach, maar heb stiekem toch interesse in het Story Kompas. Wat nu?

Je bent geen coach, maar hebt sterk het gevoel dat het Story Kompas exact datgene is wat jou naar het volgende niveau kan brengen? Dan is jouw volgende stap om mij een e-mail te sturen via info@mimsencontent.be, zodat we samen kunnen bekijken of het Story Kompas jou inderdaad kan helpen.

Vertel me in je e-mail zeker wat je momenteel doet en waar je naartoe zou willen groeien. Voeg ook nog je belangrijkste socialmediakanaal toe en dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

Ik ben geen business- of lifecoach. Is het Story Kompas dan wel geschikt voor mij?

Ik vat de termen ‘businesscoach’ en ‘lifecoach’ ruim op. Alle vertakkingen, versmallingen en verbredingen van deze titels komen in aanmerking. Marketingcoach, salescoach, spiritual healer, compagnon de route,…

Twijfel je toch? Dan kan je me altijd een mailtje sturen via info@mimsencontent.be, zodat we samen kunnen bekijken of het Story Kompas jou inderdaad kan helpen.

Vertel me in je e-mail zeker wat je momenteel doet en waar je naartoe zou willen groeien. Voeg ook nog je belangrijkste socialmediakanaal toe en dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

Hoelang moet ik wachten op mijn Story Kompas?

Een vaste termijn kan ik hier niet op zetten. Hoelang je moet wachten op jouw Story Kompas is namelijk afhankelijk van de drukte in mijn agenda. Klinkt vaag, ik weet het.

Ik maak het graag concreet voor jou  wanneer je jouw antwoorden op de reflectievragen doorstuurt. Je krijg hier dan een bevestiging van en ondertussen laat ik je ook meteen weten binnen welke tijdspanne je jouw Story Kompas in je mailbox mag verwachten.

Afbeelding van Michelle Korthout - eigenaar van Mims en Content // mimsencontent.be